Vogelvereniging Gooi en Eemland ~ Lidmaatschap

Vogelvereniging Gooi en Eemland organiseert meerdere keren per jaar diverse activiteiten. Zo staan onder andere lezingen en contactavonden op het programma. Iedere maand komen de leden bijeen en het einde van het jaar wordt afgesloten met een gezellige feestavond. Al deze avtiviteiten dienen om samen met andere leden actief betrokken te zijn met de vogelhobby. De vereniging kent zowel jonge als oude leden. Door deze diversiteit beschikt de vereniging over kennis en expertise. Bent u nog maar net begonnen met het houden van vogels? De leden voorzien u graag van tips en advies.

Als lid van de Vogelvereniging Gooi en Eemland ontvangt u iedere maand het blad 'Onze vogels' van de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers, waar u tevens wordt ingeschreven. Daarnaast ontvangt u meerdere keren per jaar het clubblad van de vereniging. Ringen bestellen t.b.v. de kweek met uw vogels behoort ook tot de mogelijkheid.

Contributie:
Jeugdleden € 15,00
Volwassenen € 27,50
B-leden € 15,00

Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen via het contactformulier, welke te vinden is in het keuze-menu onder contact.

Schrijf u vandaag nog in door een e-mail te sturen naar info@vogel-vereniging.nl